03
Noi
07

ODIHNESTE-TE IN PACE ALF!!!

alf11.jpg

3 Responses to “ODIHNESTE-TE IN PACE ALF!!!”


  1. 1 jimmybones
    Noiembrie 6, 2007 la 10:10 am

    Vreau sa va multumesc inca o data pt toate mesajele trimise si vrea sa va spun ca toate aceste mesaje au ajuns acolo unde trebuie, la parintii inpietriti de durere si la Alf langa el pt eternitate
    REST IN PEACE!

  2. 2 ROXANA
    Noiembrie 12, 2007 la 7:54 pm

    Port in gand mereu doar privirea ta/ Realitatea nu o pot accepta
    Ieri erai cu mine azi nu mai esti/Ce s-au scris candva au fost doar povesti…
    Tu spuneai mereu traieste-ti clipa/ Viata insa n-a putut ierta
    Tu esti sus acolo printre ingeri/Mi-a ramas doar amintirea ta…..
    Vei ramane-n gandul meu la bine si la greu/Iar tot ceea ce-am facut impreuna ne va lega mereu
    Astazi cerul parca e innorat/Totu’-n jurul meu imi pare schimbat
    Uneori viata e de neinteles/Ea nu iarta iar tu nu ai de ales
    Este ultimul tau drum, te-am pierdut/ Amintirea se asterne-n trecut
    Ieri erai un suflet nevinovat/Astazi ingerii din cer ni te-au luat
    Parca ieri traiam sperante si vise/ Parca ieri aveam tot ce ne-am dorit
    Tu spuneai ca viata merge-nainte/Ma intreb oare chiar s-a sfarsit ?
    Stiu ca ma auzi…Lacrimile nu-ti pot sterge amintirea
    Ai ales un drum pe care nu exista suferinta/Nici durere…Sper ca acolo sus esti fericit, linistit si ca zambesti in continuare asa cum ne-ai invatat pe toti. Mi-ai fost ca un frate si nu voi putea sa te uit vreodata si stiu ca intr-o zi ne vom revedea….Dumnezeu sa aiba grija de sufletul tau

  3. 3 kiran
    Ianuarie 7, 2010 la 11:52 am

    poate ma ajuta si pe mine cineva sa mi spuna cine a fost alf si de ce a murit oricum r.i.p.


Lasă un răspuns

OBITUARY

  • 7,605 bones
Mi s-a spus c-am murit in ziua cand m-am nascut Am vrut doar sa respir, dar ei mi-au spus ca e Mult prea putine pacate sunt inscrise in acte Sunt educat ca la carte ca sa spun ceva important

DAYS LEFT….

Noiembrie 2007
L M M M V S D
« Oct   Feb »
 1234
567891011
12131415161718
19202122232425
2627282930  

