07
Feb
08

mare adevar mare!!!!!!!!

Daca te gandesti bine chiar are mare mare dreptate!! 

nota 10!

6 Responses to “mare adevar mare!!!!!!!!”


  1. 1 DarkkLadyy
    Februarie 7, 2008 la 2:09 pm

    E…este bine sa fim si melncolici din cand in cand. Oricum….pentru copiii din ziua de azi e mai bine…. cine nu isi doreste o natzie de robotzei fara notziuni ca: timp, sentimente, dorintze, sperantze?
    Daaaaaaa….cinic stiu – ei bine nu! nici macar ironik….doar sarkastik!

  2. 2 Adi_wyd
    Februarie 7, 2008 la 2:14 pm

    Vere nu stiu unde ai gasit filmuletzu, dar mi-am vazut copilaria…turbo cu surprize rules:))

  3. Februarie 7, 2008 la 2:32 pm

    sandi bell este cel mai frumos serial de desene. si captain planet.
    frunza era cel mai frumos joc. si tarile.
    bonibon erau preferatele mele. si acum sunt.

  4. 4 The Chubb Chubb
    Februarie 8, 2008 la 12:23 pm

    uat a hepi ciailhud ai hed!!!!
    ma uitam la sandi bell cu mai multa ardoare decat fanii „numai iubirea”…si sa-mi bag picioarele daca nu era cainele tambur (parca asa il chema)actor mai bun decat papi.
    genunchi juliti la frunza si capete sparte la tara, tara vrem ostasi…
    luna trecuta ma plimbam prin zapada si ma gandeam ca nu vad nici macar o cazemata, un tunel ceva…ce copilarie trista au…:(
    mama lu’ jimmy, il lasati pe jimmy sa vina afara?

  5. 5 jimmybones
    Februarie 8, 2008 la 12:35 pm

    Acum ma uit la copiii de 8 ani cu mobile si bani multi la ei si imi aduc aminte ca noi vorbeam in conserve si cand ieseam in fata blocului (vorba ta The Chubb Chubb ) si gaseam ceva stralucitor aruncat in gradina….ce ne mai jucam cu el :))
    Dar noi in momentul asta avem capacitatea de a aprecia pretul corect

  6. Aprilie 3, 2008 la 12:55 pm

    Nu e nimeni vinovat pentru asta. Nu sunt de vina nici parintii, nici copiii. Vremurile se schimba, viata se schimba. Nu suntem noi in masura sa judeca daca se chimba in bine sau in rau. Pur si simplu asta e.


Lasă un răspuns

OBITUARY

  • 7,605 bones
Mi s-a spus c-am murit in ziua cand m-am nascut Am vrut doar sa respir, dar ei mi-au spus ca e Mult prea putine pacate sunt inscrise in acte Sunt educat ca la carte ca sa spun ceva important

DAYS LEFT….

Februarie 2008
L M M M V S D
« Noi   Apr »
 123
45678910
11121314151617
18192021222324
2526272829  

